מהי בעיית הזעת יתר וכיצד ניתן לטפל בה

sarah-cervantes-79GLX12EY98-unsplash (3)

בית השחי הוא האיזור הראשון שמסגיר את נושא ההזעה העודפת בגוף האדם. כמויות גדולות מדי של זיעה מייצרות תמיד תחושה לא נעימה ואף מבוכה רבה.ישנם גם מקרים שבהם האדם שסובל מהזעה או הזעת יתר מוותר על אינטראקציות חברתיות עקב החשש לרטיבות בפלג הגוף העליון ובפרט בבית השחי. זיעה, שמתלווה אליה גם ריח רע, אצל אנשים שמקפידים על היגיינה מרבית, התוצאה היא כבר פגיעה משמעותית באיכות החיים – אבל אפשר גם אחרת: במקום לסבול ולוותר על הנאות החיים, ניתן לטפל בהזעה ו/או בהזעת היתר בבתי השחי וליהנות משקט נפשי וחיים עם איכות גבוהה הרבה יותר.
הבשורות העוד יותר טובות הן שהטיפול ששם קץ לבעיה ומעלים אותה לצמיתות(כמובן שיש יוצאים מן הכלל), ושהוא עצמו לא כרוך בכאבים או בתופעות לוואי משמעותיות.

הפחתה של 80% בכמויות הזיעה – לצמיתות!

מירה דריי (miraDry) , נשמע כמו משהו טוב מדי מכדי שיתרחש במציאות לפתרון בעיית ההזעה בבית השחי. הטיפול במכשיר המירה דריי מפחית את כמויות הזיעה באופן דרמטי ומבטיח שהבעיה לא תחזור. מחקרים שעקבו אחרי מטופלים שטופלו במכשיר החדשני להפחתת הזעה מרובה, גילו כי כמות הזיעה הצטמצמה בכ-80% ובעצם ירדה לרמה סבירה שמאפשרת לקחת חלק בכל פעילות שרק תרצו. בנוסף טיפול באמצעות מכשיר מירה דרי גורם להמסתן של בלוטות זיעה רבות בבית השחי (מבלי שהפעולה תמנע מהגוף לצנן את עצמו, שהרי זהו ייעודה של הזיעה) – ומאחר שהגוף לא מייצר בלוטות זיעה חדשות הרי שמדובר על פתרון הבעיה לצמיתות!

כמה זמן נמשך הטיפול?

טיפול בהזעת יתר בשיטה מתקדמת זו אורך כשעה. הוא מתבצע באלחוש מקומי בלבד כך שאין צורך בהיערכות מיוחדת (פרט לגילוח בתי השחי מספר ימים לפני הטיפול ובחירת בגד מתאים שמקנה גישה חופשית אל בית השחי). החזרה לשגרה בעקבות הטיפול הינה למעשה מידית, וכמעט שאין תופעות לוואי – פרט לאדמומיות מסוימת, נפיחות קלה ואי נוחות באזור,שחולפות מעצמן תוך זמן קצר. מטופלים עם סף כאב נמוך יכולים להיעזר במשככי כאבים. כדאי לדעת שבחלק מהמקרים (חלק קטן) ישנן גם שתי השפעות ארוכות טווח: נשירת שיער מבית השחי וירידה בתחושה.

טיפול בהזעה בבית השחי באמצעות מכשיר המירה דריי ידרוש לעיתים 2 טיפולים בהפרש של כ-3 חודשים בין הטיפולים, על מנת להבטיח תוצאות מעולות.

כיצד מתבצע טיפול בהזעת יתר במכשיר המשוכלל?

על-מנת לפתור את הבעיה של הזעת יתר, נעשה שימוש באנרגיה אלקטרו-מגנטית. אנרגיה זו מתמקדת בבלוטות הזיעה ו"מדלגת" מעל תאי שריר, בלוטות לימפה ושאר מרכיבים באזור בית השחי – כך שמושגת רק התוצאה הרצויה של הפחתת כמויות הזיעה. במסגרת כל טיפול באמצעות מכשיר מירה דריי, לצד שליחת האנרגיה הנ"ל אל בית השחי, מתבצעת גם פעולה של צינון האזור ובכך מקלה על התחושה במהלך הטיפול, כך שתהיה נעימה יותר.

איך להבטיח שיפור מקסימלי?

על-מנת לנצל באופן מיטבי את הטכנולוגיה החדשנית, חשוב מאוד להפקיד את הטיפול בידיים מקצועיות ומנוסות של כירורג פלסטי – ד”ר מוני פרידמן צבר ניסיון רב בתחום הרפואה האסתטית באופן כללי ובפרט בשימוש במכשיר המירה דריי, ובהתאם הוא יכול להבטיח – ולקיים! – שיפור משמעותי בהפחתת  כמויות הזיעה בבתי השחי וחיים עם איכות אמיתית.

מהי בעיית הזעת יתר וכיצד ניתן לטפל בה
3.67 (73.33%) 3 votes
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים