,

איך יועץ ארגוני יכול לעזור לעסק של פענוח MRI ו CT

כל עסק יכול לצאת נשכר, ואפילו מאוד, משירותיו של יועץ ארגוני מיומן. בפרט עשוי איש מקצוע מצוין להשביח את ההתנהלות של עסקים בתחום הרגיש והמורכב של פענוח תוצאות בדיקות דימות מתקדמות דוגמת MRI ו-CT.

מה כולל שירות ייעוץ ארגוני?

מהות השירות שמספק יועץ ארגוני היא התבוננות מושכלת בעסק, זיהוי השינויים הנדרשים בו על-מנת להבטיח התמודדות אופטימלית בסביבה שמטבעה היא תחרותית מאוד, הובלת תהליכי השינוי החיוניים ומעקב אחרי הטמעת העקרונות החדשים.

בהתאם מדובר בשירות מודולרי באופיו, כשהמפתח הראשוני להצלחה הוא התאמה מדויקת של התהליך למאפיינים הספציפיים של העסק. אופציה אחת היא שיפור הארגון ושיטות העבודה (או”ש), עוד רכיב אפשרי הוא יצירת מערכת תגמולים נכונה יותר לעובדים ובמקביל הטמעת מערכת בקרה מדויקת למדידת הביצועים שלהם ושירות יקר ערך נוסף הוא גיבוש אסטרטגיה ארגונית מיטבית. לעתים נכלל בתוך הייעוץ הארגוני גם ייעוץ פיננסי, כדי לאפשר לעסק למצות את ההון שברשותו ובמידת הצורך למצוא את פתרונות המימון המשתלמים ביותר לכל מטרה.

בין הכלים שבהם נעזר יועץ ארגוני: סקרי שביעות רצון של העובדים, אימון עובדים, אימון מנהלים ועוד. ייעוץ ארגוני עשוי למסד ישיבות מסודרות כולל רישום מדוקדק של הפרוטוקולים ומעקב אחרי יישום ההחלטות כולל תשומת לב ללוחות זמנים מדויקים. תקשורת פנים ארגונית ונהלי קליטת עובדים חדשים והכשרתם הם עוד סוגיות שעולות לעתים במסגרת תהליכי ייעוץ, וכך גם הממשקים של העסק עם הגורמים החיצוניים לו – לקוחות, ספקים ורגולציה. העבודה מתנהלת מול המנהלים הרלוונטיים שהם אלה שבסופו של דבר מחליטים אילו המלצות לקבל ואילו צעדים להוציא לפועל.

כיצד תורם יועץ ארגוני לעסקים בתחום שירותי הבריאות?

עסקים בתחום הבריאות מחויבים קודם כל לרמת שירות גבוהה במיוחד. הלקוחות הם בני אדם שנקלעו למצב רפואי מורכב, ובאופן טבעי הקשיים הפיזיים מייצרים גם התמודדות רגשית מורכבת. מי שעובר בדיקת CT או בדיקת MRI חווה מתח רב במהלך ההמתנה לפענוח הממצאים ולאבחון שמבוצע על סמך הפענוח, וגם לאי הוודאות מחיר יקר. בהתאם ככל שעובר זמן קצר יותר ממועד הבדיקה ועד להשלמת הפענוח, מתקצרת גם תקופת אי הוודאות והמתח, ובנוסף אם נדרש טיפול אפשר יהיה להתחיל בו ללא עיכובים מיותרים.

עסק שמציע פענוח MRI ו-CT מחויב לביצוע העבודה במהירות רבה, וזאת מבלי לפגוע כמובן באיכות הפענוח, שכן כל פספוס של כל ניואנס עלול לגרום לנזקים חמורים. הבסיס לפענוח מהיר – עד 24 שעות, בניגוד להמתנה במכוני ה-MRI וה-CT שעלולה להתארך גם לכדי שבועיים – ולאיכות העבודה הוא הבקיאות המקצועית והניסיון הרב של הנוירורדיולוגית הבכירה שמבצעת את הפענוח. זהו כמובן בסיס איתן, אבל כדי להבטיח ב-100% פענוח מושלם במינימום זמן נדרשות גם שיטות עבודה יעילות – וכאן נכנס לתמונה היועץ הארגוני.

ייעוץ ארגוני עשוי לשדרג גם את הליכי השיווק של העסק וכן את התמחור והגבייה. ממשקים אלה מול הלקוחות מחייבים גם הם כמובן רגישות מוחלטת והתנהלות מושכלת במיוחד. מי שבקיאותו היא פענוח תוצאות בדיקות MRI ו-CT לא בהכרח אמון על שיווק אפקטיבי או מרכיבים הכרחיים אחרים בניהול עסק, ועל כן לייעוץ ארגוני מצד איש מקצוע מנוסה יש תועלת עצומה.

איך יועץ ארגוני יכול לעזור לעסק של פענוח MRI ו CT
5 (100%) 1 vote
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים